27 mars 2012

Nu är stenen på plats

Nu är stenen på plats!
Hon önskade sig en vit sten med guldtext.....om det inte var för dyrt....
Vi tog den ljusaste som fanns, även att texten knappt syns. Allt för vår lilla ängel.

Det kändes tungt att se den, att känna, det knöt sig i magen.
Nu ska vi sätta fina blommor och pynta. Min lilla fisunge.....

Det var ju inte så här det skulle bli, fy fan för denna cancer.
I går när jag tittade på Sofias Änglar så rann tårarna konstant, dom gick igenom samma sak.
Deras lilla fina unge klarade heller inte sin resa.

Nu känner jag ännu mer kämpaglöd inför insamlingen till barncancerfonden.
Alla pengar hjälper till, så öppna plånböckerna nu och skänk en slant istället för ett extra påskägg.

Kram till er alla

16 kommentarer:

  1. Såå, jättefin sten <3 Så fint du gjort. Varma kramar Camilla

    SvaraRadera
  2. Så vackert. Lilla Tilda hade mycket god smak. Mina tårar riner framför skärmen men jag sitter och tittar en stund ändå.
    Många varma kramar till dig. Var rädd om dig. <3

    SvaraRadera
  3. Vad fint det blir. Hon skulle älskat den. Har saknat Tilda extra mycket de senaste dagarna, nu börjar det verkligen sjunka in att hon är borta. Åh, fina unge.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är jättefint, håller med dig om att det har varit påtagligt dom senaste dagarna. Jag har känt likadant. Gråten ligger och skaver i halsen och vill bara ut. Ni får komma upp och titta snart. Kram

      Radera
  4. Gör ont att se. Men vacker.
    <3

    SvaraRadera
  5. Den är jättevacker, färgen texten allt. God smak har din lilla ängel Tilda och ni som gjort de sista finjusteringarna.... Kramar

    SvaraRadera
  6. Så fin, men så sorgligt...
    Kram. <3

    SvaraRadera
  7. Mycket vacker och fin sten. Kramar från Carina.

    SvaraRadera
  8. En vacker sten till en fantastisk tjej. Tänker på Er. Kram från Annika J

    SvaraRadera
  9. Vilken jättefin sten! kram

    SvaraRadera
  10. Fineste stenen jeg noensinne har sett. Vakker sten, til en vakker vakker jente <3 Klem fra Bente .

    SvaraRadera
  11. Hemskt att ett barn ska behöva önska hur dess gravsten ska se ut. Men så fint att ni gjorde precis som hon ville.. Jag blev tillfrågad/erbjöd mig att bidra med smycken till er tillställning i Oskarshamn. Tänkte om du ville kika in på min smyckessida! Jag fann din blogg då jag sökte på Tildas resa som jag fick veta. Jag hade tänkt ordna smycken med tro, hopp och kärlek.
    Kramar

    SvaraRadera
  12. Madelenine
    Tack snälla för din omtanke, det värmer i hjärtat att du vill vara med och bidra. Jag ska såklart kika in på din sida!
    Kram till dig

    SvaraRadera
  13. Ni har gjort jättefint.... <3
    Kram Elli

    SvaraRadera